Pannkakor!

Det här blir visst det enda blogginlägget idag. Har inte riktigt orkat göra något idag, därav min dåliga uppdatering. Men här kommer i alla fall lite av vad jag gjort denna söndag!

Åkte in till stan med Luna och tog en promenad. Riktigt skönt att gå fort med solen i ansiktet, grym musik i öronen och en liten sötnos springandes bredvid sig. Men nu är Luna hemma hos sin familj igen och även jag och älsklingen har varit och umgåtts där idag. Blev jättegod söndagsmiddag som vanligt. Saknar min egen familj lite extra varje gång jag är där. Men snart är det påsk och då åker vi ner och hälsar på hos dem!

Vi har snackat om att göra pannkakor hela helgen så på väg hem från babys föräldrar drog vi förbi Hemköp och handlade ingredienser till det. Att klockan var över 21.00 hindrade inte oss haha. Så nu är man mätt och belåten! Imorgon är det jobb till 18 och därefter gym. Vardag med andra ord. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0