Konstigheter

God morgon!
Älsklingen gjorde frukost imorse och nu har jag extrem matkoma. Vill bara upp och träna men är så fruktansvärt trött! Trött jämt nu för tiden. Fattar inte varför... Ska testa att köpa hem Chi san och kolla om det funkar. Pallar verkligen inte att gå runt så här längre.

I alla fall! Hade en riktigt konstig och dålig dag igår. Kände mig på bushumör på morgonen (^^) så började brottas lite med baby i sängen. RIKTIG brottning alltså haha. Jag kanske borde fötts som kille... Slutade med att älsklingens stygn på armen (som han sytt två veckor tidigare) gick upp och han började blöda. Panik och där tog brottningen slut. Sen bestämde vi oss för att åka in till stan och ta en promenad. Gick runt lite och bestämde oss sen för att gå upp på hans jobb och ställa oss på takterrassen som har världens utsikt mitt i stan. Står där en stund i solen men bestämmer oss snabbt att gå in igen eftersom det blåser kall. Tror ni dörren in går upp när vi ska in i värmen? Nej. Så vi fick ringa en arbetskollega till baby som fick komma och släppa in oss. Älsklingens kort slutade helt enkelt funka när vi stod där ute. Toppen liksom!

Åker till slussen för att ta tunnelbanan hem och märker att tåget står stilla, halvt inne på perrongen. Vi fattar ingenting och ställer oss för att vänta. Sedan kommer det förbi en kille och säger till oss (och alla andra) att det ligger en människa under tåget. Helt plötsligt dyker det upp brandmän och ambulanspersonal. Jag blir helt chockad och reagerar jättestarkt. Trodde aldrig jag skulle kunna reagera så... Vi tar i alla fall en taxi hem. Konstigaste dagen på riktigt riktigt länge!

Glada fjantar på terrassen innan vi märkte att vi inte kom in. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0