Kollapsande muskler

Wow vad konstigt gympass! Tänkte köra ben så började med marklyften som kändes okey. Tyckte att någonting inte stämde men kunde utan problem ta 50 kg 3x10. Gick över till knäböj där jag värmde upp med bara stången. La på 5kg och BAAM kramp i vänster yttersida lår (måste lära mig vad alla muskler heter!). Stretchade och testade att gå ner utan stång och får kramp igen fast i båda låren. Fattar inte vad som hände! Blev inget mer ben och nu är jag sjukt stel i den muskeln som krampade. Buuu..

Köttade triceps istället och nu kan jag säga att jag är lagom död. Vill bara sova. Imorgon är jag ledig som tur är och har en massa ärenden under dagen. Blir också ett ryggpass på förmiddagen och dans med Emilio på eftermiddan. Ska även börja med en kur Voltaren-piller imorgon för mina vader. Min vänstra vad vill inte riktigt sluta göra ont efter min galna promenad i måndags. Dags att ta i med hårdhandskarna!

Ännu en träningsbild från plåtningen med Fredrik Augustsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0