Grym träningsdag!

Idag har jag varit brutal! Helt sjukt egentligen. Men konstigt nog känns det som ingenting. Skulle kört två pass på gymmet efter jobbet. Men efter en riktigt stressig eftermiddag orkade jag inte stressa iväg till gymmet för att hinna till passen så jag bestämde mig för att gå från jobbet in till stan. När jag väl var vid Stureplan tänkte jag att jag lika gärna kunde gå en bit till. Slutade med att jag hamnade i Hornstull. Från universitetet till slutet på söder alltså. Så långt har jag inte gått på en gång sen i höstas då mina ben var helt okey. Hur grymt är inte det?!

När jag väl kom hem var baby på väg till gymmet. Hade gymkläderna på så jag kunde lika gärna hänga med honom och köra axlar istället för att uggla hemma. Så nu har jag bokstavligt talat dödat mina axlar också. Shit, älskar känslan när man känner sig så stark och bra! Det som gör att man vill fortsätta att träna. Definitivt bland det bästa jag vet! Wiiip!

Sovmorgon imorgon så nu blir det mat och mys med Mr. S. Sugen på en film!

Jag är så grym! Blir nog en likadan runda på fredag efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0