Thai!

Är så mätt så skulle kunna spricka och ändå orkade jag bara äta halva portionen. De är helt galna på Svenska sushiköket här vid Telefonplan! Så god mat så man tror att man aldrig ätit något bättre och så är portionerna enorma. Men nog om detta. Låter som jag gör värsta reklamkampanjen för dem här nu ;)

Blir filmkväll med älsklingen, Ben och Jerry ^^ Lite godis också. Imorgon kickar deffen igång, strängare än någonsin, efter mitt lilla Paris-uppehåll. Kommer börja med fettförbrännande piller som hjälp på traven, mer cardio och lite mer kolhydrater (bara till frukost, innan och efter träning). Det kommer vara skillnaden från förra gången. Anledningen till att jag ökar på kolisarna är att jag vill kunna bygga så optimalt som det går under en deff. Vill inte bli "fetsmal" som folk kallar det när man är smal men typ slapp. Muskler ska det vara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0