Tankar

Känner klart och tydligt idag hur utmattad jag egentligen är. Vardagen, eller mest mitt jobb, tar musten ur mig. Jobbar 9 timmar om dagen och man kan väl säga att mitt jobb inte riktigt är som ett vanligt jobb. Det är som dubbelt jobb. Till och med chefen sa det. Vi sliter verkligen. Hade jag inte ätit mina koffeinpiller hade jag varit helt slut om dagarna. Nu är det i alla fall uthärdligt. I alla fall ett tag till...

Behövde skriva av mig och påminna mig själv om situationen. Vanligtvis brukar jag köra på tills jag nästan kollapsar men så långt får det inte gå nu. Jag vill ha livsglädjen kvar den här gången. Tacka träningen som hjälper mig med energin. Utan den och koffeinet hade jag varit på botten nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0