Ska vi bli med hund?!

Precis hemkommen från älsklingens föräldrar efter lite födelsadagsfirande och mycket god mat. Hur mysigt som helst! Får mig att sakna min egen familj supermycket. Men snart, om 1,5 månad, åker vi ner till småland och hälsar på över påsk. Ser jag verkligen fram emot!

Hur som helst, fick mig en riktigt glad överraskning när älsklingens mamma berättar att deras chiuaua ska betäckas nästa vecka och att det blir pyttesmå valpar om två månader. Jag dog! Har velat ha en liten snutt hur länge som helst och nu är det nästan som att ödet har sagt sitt. Problemet är bara hur jag ska övertala min man att skaffa hund? Blir en kamp om vem som är mest envis haha. Håll tummarna för mig!

Hur kan man inte falla för denna sötnos? Bild lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0