Plåtning på torsdag!

Har jag berättat att jag ska ha en plåtning på torsdag? Blev ju inget i söndags som planerat så fotografen kommer hit till Stockholm för en session. Vi kommer köra ett tema som jag aldrig tidigare kört, nämligen SPORT! Eller joo, kom på nu att jag gjorde ett jobb för Expressen som var sport. Men hur som helst, blir första egna sportplåtningen! Vi tänkte plåta ute vid Djurgården och sen inne på något gym. Så imorgon efter jobbet blir det att jaga gym. Inte säker på att man får fota i vilket som helst nämligen.

Dags för sängen! Runkeeper visade förresten 5,5 km sprungna efter löprundan. Jag är hur nöjd som helst! Skadan i benen gjorde sig lite påmind men konditionen är grym måste jag säga. Nu kan jag sova och känna mig nöjd med dagen. Natti!

Bilden är från bilagan i Expressen som jag var med i. Jätteroligt jobb och grymt gäng som fixade allting runt omkring!


 


Kommentarer
Postat av: Mandy - En Musikblogg

hej tjejen, älskar din blogg, den e så inspirerande :D kul att du sjunger, jag driver en musikblogg och skulle bli jätteglad ifall du ville kika förbi och lyssna på ny låt jag lagt ut. en cover av robyn. hoppas att se dig där ;) välkommen xxx

2012-02-29 @ 12:08:09
URL: http://www.ubetoo.com/MandyBeem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0