Jag mår så bra!

Idag är jag på så bra humör så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Solen lyser som aldrig förr och jag ska snart ta en runda runt Djurgården med min älskade Linda. Är så glad också för att jag och baby snart (okey, om en månad) ska flytta in till stan. Precis vid valhallavägen och jag kommer ha nära till typ allting! Känns hur underbart som helst.

Igår åkte vi förbi där vi ska bo. Huset ligger uppe på en kulle så genom vårt sovrumsfönster kommer vi ha en fantastisk utsikt över stan. Nära till jobb och skola också! Vi har haft sådan tur som fått en sådan lägenhet. Life´s good!

Nu ska jag kleta på lite smink, leta fram mina Ray bans (premiär för i år!) och sedan bege mig in mot stan.

Wiiiiip!

Glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0