Im on!

Dags igen kanske? Jaaa! Jag är ju så fruktansvärt seg med bloggen. Glömmer också att jag har så jag kan blogga på mobilen. Will keep that in mind!

Har jobbat och tränat en del på sista tiden. Har ju även en kvällskurs på onsdagar som jag läser för skoj skull. Känns lite overkill när man nästan jobbar 100 % men allt går om man vill! Det har jag bevisat med min träning också. På 1,5 månad har det skett rätt stora förändringar. Så jag ska bara fortsätta ännu hårdare. Några månader kvar och sen blir det photoshoot. Nya bilder till headern bland annat och egentligen en kick så jag äntligen kan börja min modellkarriär med brak och dunder.

Nu blir det ett axel och tripceps-pass på gymmet med min man. Är så peppad! Orsaken är bland annat denna låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0