Heeelt slut!

Precis tryckt i mig lite kyckling efter träningen och känner att jag skulle kunna somna direkt. Anmälde oss till ett core-pass förut idag men det var så många andra anmälda före oss så vi fick inte plats. Körde core ändå! Supersettade massa olika magövningar och avslutade med axlar och dips som sista övning. Tungt att köra dips sist. Man orkar ingenting! Men ju mer man kör desto lättare blir det för varje pass liksom. Logiskt ^^

Nu blir det en dusch och sen sängen. Ska försöka läsa lite i min spännande bok men som jag känner mig nu lär jag somna redan i duschen. Peppar inför träningen imorgon dock! Jaa kroppen orkar inte men hjärnan är på topp. Blir löpning som jag älskar så mycket... Funderar på att öka sträckan till 5 km. Benen blir allt bättre och bättre. Hoppas det håller i sig!

Nu fick ni en bok igen... Typiskt mig! Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0