Grymt ryggpass!

Blev ett ryggpass idag! Körde breda och smala latsdrag. Kändes riktigt bra. Förhoppningsvis blir det viktökning på dessa övningar nästa gång. Efter latsdragen blev det rodd i maskin (inte roddmaskin, är ju en skillnad mellan dem) och jag avslutade med chins i maskin. Inte en chans att jag ska lyckas dra upp mig själv utan hjälp än, men det kommer! Under tiden får man fuska lite ^^ Gick även 15 minuter på löpbandet med 3 % lutning. Man får upp flåset mycket bättre om det är lite uppförsbacke. Mycker roligare också när man får ta i!

Funderar på vilodag imorgon eftersom jag har en massa ärenden att göra innan vi åker till Paris. Hinner inte träna efter jobbet i såna fall. Känns tråkigt. Vill ju köra varje dag! Men en minst lika viktig del av träningen som själva träningen är att vila. Det är då musklerna återhämtar sig och "växer".

Viktigt att äta efter träning också! Dags för mig att ta tag i saken :)


Jepp, musklerna börjar dyka upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0