Jag har så sjukt ont just nu. Benen. Huvud...

Jag har så sjukt ont just nu. Benen. Huvudet. Känns som att dessa bitar ska explodera. Beskedet jag fick dödade mig en bit och tog min livsglädje för ett ögonblick. Inte springa eller gå längre sträckor på ett halvår. Som att slita ut mitt hjärta ur kroppen. Vill bara gråta sönder mig när jag tänker på vad det innebär. Ändå har en gnista tänts i mig samtidigt som jag är så förbannat ledsen. Ingen, inte ens min egen kropp, ska hindra mig helt från att röra på mig och må bra. Visst, mina planer för 2012 är mer eller mindre överkörda. Ett år av bra modellande borta. Men jag tänker fan inte ge upp! Aldrig nånsin att jag ger upp. Som att lägga sig ner och dö. Jag vägrar vara den. Nu får mina ben som brinner av smärta vila till nyår. 2012 ska fortfarande bli mitt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0