People leave

Tycker det är riktigt tråkigt och ledsamt att man glider ifrån gamla vänner och till slut inte har något gemensamt förutom alla de stunder man tillbringat tillsammans. Människor förändras. Folk dras åt olika håll. Kämpar man inte så får man inget. Jag kan inte påstå att jag gjort allt för att behålla kontakten med mina gamla barndomskompisar men jag är inte heller den enda som inte ansträngt sig. Anledningen till att jag ens skriver det här är för att jag är ledsen över att saker blivit som de blivit och jag behövde skriva av mig. Ikväll såg och förstod jag att det aldrig kommer bli detsamma. Inte ens i närheten.


Kommentarer
Postat av: Moder natur

Universum ser allt.

2012-02-26 @ 02:24:54
Postat av: Ivy

Självklart ser universum allt

2012-02-26 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0